Jsem seo konzultant a specialista na vše, co se týká webových stránek a jejich propagace na internetu. Chcete vědět, jak bude naše spolupráce probíhat?

Kdo je seo konzultant?

Přestože se na seo a optimalizaci pro vyhledávače specializuji více než 5 let, stále se najde dost lidí a to i v okruhu mých známých, kteří přesně neví, kdo to ten seo konsultant a specialista internetového marketingu vlastně je.

Tento článek by měl vysvětlit i laikovi, aby pochopil, proč se mu vyplatím, pokud má svůj nebo firemní web a chce jej více zviditelnit.

Důvodů, proč využít mé služby, je několik a seo je jedna z nich.

Jak vám mohu pomoci

Obvyklou situaci popíšu na ukázkovém příkladu.

Máte nový pěkný graficky povedený web, který jste si nechali vytvořit. Tím pro grafika práce skončila, dostal zaplaceno za to, co je vidět. Chápu, protože dnes je třeba mít moderní webové stránky.

Co je ale další věc je to, že na nich musí začít pracovat seo specialista, aby byly nejen pěkné navenek, ale také tento web jste mohli na co nejvíc klíčových slov dohledat na internetu.

Proto je nutné jak provést úpravu on-page (na webu) pomocí analýzy klíčových slov, zjištěné technické nedostatky vyřešit, aby již nic nebránilo úpravám off-page, z nichž je nejdůležitější linkbuilding – budování zpětných odkazů.

Často po mě klienti poptávají optimalizaci webu na 1-2 klíčová slova. To je naprosto zbytečné, protože každý návštěvník hledá na webu jinak a i kdybyste byli například na slovo ledničky na prvním místě ve vyhledávači Google i Seznam, k čemu vám to bude, když větší šanci získáte tím, pokud na webu budete mít podstránku s typem barvou i třeba kódem a pak je dobré se zaměřit na longtail, tzv. dlouhý ocas. Čím více slov bude dotaz mít, tím snadnější je cílovou podstránku optimalizovat.