Tématická klíčová slova, která souvisí s oborem vašeho webu, jsou jedním z nejdůležitějších prvků při vytváření nových www stránek.

Samozřejmě lze tato slova a slovní spojení na stránky doplnit i dodatečně, ale vždy je lepší mít analýzu hotovu ještě předtím, než se stránky vůbec začnou vytvářet.

Jak na to

Návrh klíčových slov vám ukáže plánovač v Google Adwords a také Seznam Sklik. Zde uvidíte hledanost klíčových slov i jejich statistiky – například pokud byste chtěli tuto analýzu použít pro spuštění PPC kampaní v těchto reklamních systémech. Při hledání nových slov také pomůže našeptávač ve vyhledávačích Google a Seznam.

Co mnoha klientům rozmlouvám je to, aby nechtěli web optimalizovat pouze na 1 – 2 klíčová slova, ale zaměřili se také na longtail = dlouhý ocas.

To znamená, že by bylo drahé pokud budu chtít být první na určité klíčové slovo (například restaurace) a mnohdy i zbytečné, ale pokud budu na první straně výsledků vyhledávání na spojení víceslovné, což je například v mém případě seo konzultant Ústí nad Labem, pak je mnohem vyšší šance, že můj nový potencionální klient přesně ví, co hledá a tím pádem je vyšší šance na konverzi = objednání služby.

klíčová slova

Pokud bych bral v úvahu slovo restaurace, pak jestliže podnikáte v Praze, má pro vás mnohem větší význam slovní spojení restaurace Praha nebo restaurace v Praze, ideálně cílené ještě na konkrétní městskou část, než pouze to samotné slovo restaurace.

Pro představu to ukáži na svém webu

Má pracovní pozice se dá dohledat na internetu pod několika názvy, a jak se můžete podívat v mých referencích, pracuji nejen pro klienty z Ústí nad Labem.

Pokud bych nabízel pouze lokální SEO služby, cílil bych pouze na toto město, případně Teplice, Děčín, Litoměřice, což jsou města do 30km vzdálená a dalo by se předpokládat, že mé služby v Ústí také využijí.

  • SEO konzultant Ústí nad Labem
  • SEO specialista
  • Seo konzultace
  • Seo služby
  • Konzultant internetového marketingu
  • SEO optimalizace (vím, je to špatně, což popisuji zde, ale lidé to prostě tak stále hledají)
  • Optimalizace webových stránek
  • SEO Ústí nad Labem
  • Správa seo
  • Online marketing
  • Průběžné seo
  • Internetový marketing
  • Tvorba webových stránek
  • Linkbuilding v Ústí nad Labem
  • Budování zpětných odkazů
  • Analýza klíčových slov

Samozřejmě toto je jen ukázka klíčových slov, kvalitní klíčovka (analýza) jich má několik stovek, v případě, pokud se jedná o lokální služby, ale obvykle se jedná o několik tisíc slov, aby váš web byl dohledatelný na co nejvíc těchto slovních spojení.

Máte zájem o mé služby?

Kontaktujte mě