Nejčastější poptávka je taková, kdy má klient nový web, na který ale nevedou žádné zpětné odkazy a není ani propagován na sociálních sítích. Proto není na internetu dohledatelný a je nutno jej „správně nastavit“, aby jej nejen vyhledávače dobře zobrazovaly, ale i návštěvníci na internetu našli.

Seo analýza webových stránek

Jedná se o zhodnocení stavu webu, kde zjistíte, co vše je ještě třeba dodělat, upravit, přidat.

Pokud se v problematice optimalizace webů moc neorientujete, přečtěte si Co je to seo.

Analýza klíčových slov

Základní kámen při stavbě nového webu. Pomocí této analýzy zjistíte, jakou konkrétní slova a slovní spojení mají hledanost a tím pádem díky těmto údajům můžete vytvořit hlavní menu, doplnit do již existujících stránek další slova, která návštěvníci hledají nebo přidat články na blog.

Link building – budování zpětných odkazů

Stále nejdůležitější část SEO. Pokud na web nevedou zpětné odkazy, těžko předběhnete konkurenci.

Vytvoření i správa firemních profilů na sociálních sítích

Pro některé obory jsou sociální sítě nejlepší zdroj návštěvnosti a právě proto ani zde firemní prezentace nesmí chybět. Mezi nejznámější patří Facebook, Twitter (a skomírající Google+).

Převod starých webových stránek na nové

Poptáváte vytvoření www stránek s redakčním systémem z vašeho starého webu? Vytvořím pro vás webové stránky s administrací, které bude pohánět WordPress, nejpoužívanější redakční systém na světě.

PPC reklama

Vytvořím a nastavím inzeráty v reklamních systémech Google Adwords, Seznam Sklik a i na Facebooku.